Відправляю...

Google Caffeine: новий пошуковий механізм від Google

14.06.2010

8 червня 2010 року пошукова корпорація Google у своєму блозі оголосила про вихід фінальної версії свого нового пошукового механізму Caffeine, анонсованого в серпні минулого року. Нова версія пошукової системи повинна бути повністю розгорнута в масштабах всього пошукача до кінця цього тижня.

Caffeine забезпечує на 50 відсотків більш швидку індексацію, ніж минула версія, і надає пошук за набагато більшою кількістю сторінок. На відміну від попередньої версії, яка оновлювала пошукову базу поетапно, цілими шарами - тепер оновлення бази пошукової системи буде відбуватися постійно, невеликими порціями. Крім того новий алгоритм набагато краще враховує специфіку сучасного Інтернету, в якому необхідний пошук не тільки за звичайними інформаційними веб-сторінками, але й за соціальними мережами, блогами, сервісами мікроблогів і за відео-хостингами.

У прес-релізі компанії повідомляють, що технології, реалізовані в Caffeine, стануть надійним фундаментом для розвитку пошукової системи протягом наступних кількох років.

Незважаючи на те, що сам пошуковий гігант вельми неохоче ділиться конкретними принципами роботи нового алгоритму, але чимало з них були виявлені емпірично ще на стадії тестування.

Так, при ранжируванні результатів пошуку, новий пошуковий алгоритм Google:

  • враховує, наскільки швидко завантажується сайт (таким чином, інженери з Google врахували, що сайти, які завантажуються повільно, зазвичай ігноруються користувачами);
  • в більшій мірі довіряє авторитетним доменам і соціальним медіа (наприклад, блогам);
  • відстежує вік доменного імені - сторінки на старіших доменних іменах при інших рівних умовах виявляться вищими за сторінки на новоствореного доменах;
  • враховує кількість "битих посилань" з сайту (тобто посилань, які відповідають помилкою 404).

 

Разом з тим, це далеко не повний перелік всіх нових особливостей пошукового алгоритму Google, очевидно, чимало з них ще проявлять себе в подальшому.

В цілому можна відзначити, що для Google Caffeine першорядними стали фактори внутрішньої оптимізації сайту, і тепер для успішної індексації ресурсу необхідно приділяти більше уваги якісному унікальному змісту сторінок, зручності навігації, грамотно заповненим мета-тегами і назвами сторінок.

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи