Відправляю...

Чому потрібно оновлювати сайт?

22.12.2010

Зараз створення і підтримка сайтів стала обов'язковою умовою для успішного ведення бізнесу. Тільки керівники компаній зазвичай забувають про те, що веб-ресурси потрібно постійно розвивати і оновлювати, інакше результатів від таких сайтів ніяких не буде. Будь-яка компанія - власник сайту намагається відрізнятися від сайтів - конкурентів з метою знайти потенційних відвідувачів та клієнтів. Досить важливою умовою для вирішення такого завдання є наявність унікального контенту, а також цікавого змісту. Безумовно, необхідно періодично оновлювати текстові та графічні елементи сайту для того, щоб піднятися якомога вище в рейтинзі пошукових систем. Крім цього, нові розділи (наприклад, новини зі сфери діяльності компанії) дозволяють зробити сайт більш сучасним, що дозволить домогтися гарної репутації у аудиторії сайту. Клієнти і відвідувачі будуть відчувати, що компанія рухається в ногу з часом.

Однак, варто враховувати і деякі нюанси при оновленні сайту. Мається на увазі періодичність наповнення ресурсу новою інформацією. Все залежить від специфіки сфери діяльності компанії, від сегмента ринку, портрета споживача товару або послуги. Іноді, контент важливо оновлювати кілька разів на тиждень, а іноді - кілька разів на місяць. І все ж таки необхідно зазначити, що чим частіше на ресурсі оновлюється інформація, тим більше буде користі, а значить і віддачі. Існує безліч різних тематичних методик, які були створені для формування стратегії внесення змін на сайт і оновлення контенту.

Рекомендовано дотримуватися одного або декількох варіантів оновлення:

  • Новини підприємства - публікація матеріалів і відомостей про досягнення компанії, новинки, розміщення різних статистичних даних або досліджень за поточними підсумками роботи компанії.
  • Новини зі сфери діяльності компанії - новинні огляди з тієї сфери бізнесу, в якій працює організація, добірка цікавих фактів, публікації про новинки в цьому сегменті.
  • Тематичні огляди або статті - добірка корисної інформації, висновки експертів. Такими публікаціями, можна істотно підняти рівень авторитету компанії в очах потенційних клієнтів.
  • Тематичні бюлетені або блоги - додавання оновлених даних за тематикою сфери діяльності. Що важливо, блоги відрізняються особливою зручністю обслуговування - інформація легко додається в готову форму і публікується.

Дуже важливо мати на увазі те, що пошукові системи встановлюють свій режим відвідування для кожного сайту. Робота великих пошукових роботів (Google, Яндекс та ін.) влаштована так, що регулярно додаючи новий контент на ресурс - рівень корисності сайту для відвідувачів буде підвищуватися.

При правильному і грамотному використанні вище запропонованих пунктів оновлення ресурсу, хороша подача свіжої та цікавої інформації, актуальні огляди - все це дозволить вигідно виділитися на тлі конкуруючих компаній, а також досягти досить високих позицій в пошукових системах.

Добре розкручені, досвідчені сайти можуть і не оновлювати контент, навіть іноді дозволити собі брати контент з інших ресурсів. Пошукові програми все одно довіряють їм більше, і тимчасово не знижують позиції. Однак до статусу досвідченого ресурсу ще треба дорости. Та й довго на цьому не протримаєшся.

Отже, як же часто потрібно оновлювати контент? Проведемо таку хронологію: якщо ви хочете щоб новий матеріал опинявся в пошуковій видачі вже через кілька днів після публікації на сайті - потрібно оновлювати інформацію хоча б раз на тиждень. Однак застерігаємо, в гонитві за частотою оновлення, намагайтеся не втратити якість опублікованого контенту.

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи