Восени компанія Fuji Printing оголосила міжнародний конкурс серед веб-студій усього світу на створення корпоративного календаря-2011. Календар призначався не для продажу, а як подарунковий варіант для клієнтів японської компанії.
Календар задумувався бути яскравим та унікальним, і для його створення Fuji відібрала 12 студій з різних країн, у тому числі і "Алтіму". Тема нового календаря - національні свята, тому кожна з компаній представила по одній ілюстрації на задану тему. 12 місяців - 12 обраних робіт: кожному місяцю повинна була відповідати своя унікальна ілюстрація, яка демонструє найцікавіше та незабутнє свято або фестиваль країни-учасниці.
"Алтіма" запропонувала на вибір 3 відомих українських фестивалі, які найбільш відповідали умовам конкурсу: Сорочинський ярмарок, Республіка КаZантип та фестиваль етномузики і культури «Трипільське коло». Вибір був зроблений на користь останнього варіанту.
Ми сподіваємося, що клієнти Fuji зможуть повною мірою насолодитися культурним розмаїттям нашої планети, і зі свого боку висловлюємо всім колегам вдячність за цікаву творчу роботу.