Відправляю...

Символи в дизайні

01.12.2010

Де б ми не знаходилися і що б не робили, нас всюди оточують символи та знаки. Значення символів в комунікаційному процесі дуже велике. Заглянувши в історію, ми без проблем знайдемо масу символічних форм, що несуть ту чи іншу інформацію. Те, що символ несе в собі певне смислове навантаження в різних областях людської діяльності, очевидно. Якщо звернутися до теорії, то символи чітко розмежовані за своїми типами: графічні, лінгвістичні, культурні, релігійні, математичні. Але в будь-якому випадку, людина не може відреагувати на символ байдуже.

Перейдемо від загального до конкретного: символи в корпоративному стилі компанії.

Коли ви знайомитеся з тією чи іншою компанією, у вашій свідомості складається певне враження, наприклад, про логотипслоган або графічний символ.

Якщо символ підібрано вдало, його успішність може проявитися зовсім невдовзі. І цілком логічно, що невдалий символ може призвести до краху компанії.

Ще один факт на користь ефективності символу: з урахуванням стрімкого розвитку передових технологій, багато компаній намагаються поміняти свій «зовнішній вигляд» на користь ультрамодних тенденцій, вважаючи, що завдяки цьому покращиться або рекламна кампанія, або рейтинг на світовому ринку, або ж обороти продажів. Але не завжди ці зміни призводять до «хепі енду». Невдачі в процесі зміни деяких символів в іміджевій концепції компанії можна пояснити тим, що «старі» символи настільки міцно закріпилися в свідомості покупців даного продукту, що сприйняття нових просто виключено. Нікому ж не перейде в голову зараз міняти символ Кока-Коли чи Сандори. Хоча символи за своєю графічною структурою не такі вже й нові, але споживач хоче бачити їх саме такими.

Встановлений імідж настільки міцно «застряг» в асоціативному ряді людей, що вони вже не можуть сприймати даний продукт, як щось інше. А компанії-виробники в той час цвітуть та пахнуть, не звертаючи уваги на всі ультрамодні віяння в дизайні.

Як правило, цінність обраного символу акцентується в рекламі. Особлива увага приділяється логічному зв'язку між символом і запропонованим продуктом. Психологічний вплив цього прийому в іміджевій рекламі, безумовно, знайшов своє почесне місце. Але, на жаль, не завжди навіть найкреативніші ідеї і оригінальні рішення в оформленні та створенні символів йдуть на користь міцно усталеній системі впізнаваності. Така система формує сам символ, який дуже небезпечно виводити зі стану рівноваги.

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи