Відправляю...

Startup Crash Test #20

28.03.2011
Вікторія Лиман, менеджер проектів "Алтіми", побувала на Startup Crash Test і розповідає про свої враження:

25 березня в 7-му корпусі КПІ відбувся двадцятий за рахунком Startup Crash Test. Серед відвідувачів, присутніх на заході, були багатьом відомі представники Інтернет-індустрії в Україні: Дмитро Шимків (Microsoft), Дмитро Шоломко (Google), Павло Жданов (UMH), Юлія Марищук (Allegro Group) і Сергій Петренко (Yandex). Студенти КПІ, які склали більшу частини аудиторії, мали відмінний шанс познайомитися з ними.

 

Startup Crash Test почався з 15-хвилинного вступного слова від Дениса Довгополого, який розповів про нюанси невеликих стартап-проектів, які потребують мінімального фінансування. Чітко і тезисно - корисно для новачків і студентів, а для досвідчених гуру не зайвий раз було почути прості істини, про які часто забувають.

 

Далі Денис розіграв між присутніми цікаві і корисні призи від спонсорів: популярні бізнес-книги та квитки на iForum.

 

Офіційна частина відкрилася з панелі обговорення між запрошеними гостями на тему «Поточні тенденції в Інтернеті». Тенденції залишилися ті ж: хмарні рішення, соціальні мережі, геотаргетинг та мобільні платформи. Склалося враження, що гості відверто нудьгували, відповідаючи на шаблонні питання і відволікаючись разом зі студентами на флеш-моб за вікном, та й самі студенти не особливо вникали в тему (судячи з постійного гомону в аудиторії), а постійні відвідувачі подібних заходів відповіді на питання чули і раніше.

 

Після невеликої перерви почалася презентація стартап-проектів, які, зі слів організаторів, пройшли попередній відбірковий конкурс.

 

Перша презентація була від Артема Бабенко, який розповів про своє дітище Vteme. Cайт зроблений за принципом соціальної мережі, де будь-який користувач може отримати професійну консультацію (аудіо або відео) від не менш професійних консультантів, зареєстрованих в Vteme. Послуга платна і є основним планованим джерелом доходу для Артема (комісійні збори до 14%). Цікавий нюанс: за словами Артема, користувач оплачує послугу лише в тому випадку, якщо надана консультація повністю задовольнила клієнта. В іншому випадку, суперечки будуть вирішуватися через третейський суд. Але як же захистити самих консультантів від недобросовісних відвідувачів? І скільки потрібно тримати в штаті фахівців, щоб вирішувати всі тертя? Також відкритим залишилося питання про кваліфікацію самих консультантів. Потішив живий приклад від одного слухача, який відкрив сайт і запитавши, які консультації може надати дівчина-перекладач з розділу «Культура», так оголивши себе для свого профайла.

 

Друга презентація - це проект MagFashion, який пропонує створювати інтерактивні журнали. Доповідач, Антон Гріздь, тримався невпевнено і явно не підходив на роль оратора. Про що був сам проект - із слухачів мало хто зрозумів, відповідно, це і було перше запитання від аудиторії. Також без змістовних відповідей залишилися питання про те, чому варто обирати саме цей ресурс, як він може бути корисним цільовій аудиторії, і чому видавництвам потрібно користуватися MagFashion-ом.

 

Дійсно цікавим був третій і останній представлений стартап - електронна система продажу квитків і презентував його Антон Вокруг. Проект орієнтований, в першу чергу, на продаж квитків від недержавних установ (зі зрозумілих причин) - кінотеатрів і концертних залів. За словами Антона, проект готовий на 60%, також є кістяк для внутрішньої CRM-системи, яка відстежує всі бронювання, продажі та наявність квитків. Основною проблемою, крім браку фінансування, названа складність в переговорах з компаніями, що володіють термінальними мережами. Заробляти хлопці будуть на комісії від організаторів і покупців та на продажу свого ПЗ.

 

На закінчення: подібні заходи повинні бути все ж таки платними, аби аудиторія збиралася дійсно цікавою і адекватною; конкурси з відбору стартапів повинні бути жорсткішими, тоді учасники почнуть ставитися серйозніше до своїх проектів і ретельніше готуватись до презентацій.

 

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи