Відправляю...

Цифри е-комерс

27.06.2017

Вивчаючи питання е-комерс рішень, підкинули мені посилання на досить цікаву статтю з цифрами статистики за вибіркою країн світу, в яких електронна комерція розвинена найбільше.
Інформація, що грамотно підводить підсумок для відчуттів, які складаються в цілому про ринок. І зазначені цифри, принаймні в своїй тенденції, будуть схожі і з ринком України.

Повний текст можна знайти тут

https://www.floship.com/stats-ecommerce-retailer/

Що ж говорять, і як це може бути застосовано і схоже в рамках України.

№1 Тільки 8% в США та 14% у Великобританії роздрібних продажів здійснюються через е-комерс. В Україні впевнений, що ця цифра набагато нижча за американську. Тому потенціал для розвитку онлайн продажів продовжує залишатися високим. Як в Україні, так і в світі.

№2 Згідно аналізу, в 2016 році, 53% активних інтернет-користувачів здійснювали покупки в інтернеті. А це близько 1 мільярда людей. При чому, чим вище швидкість доступу в інтернет, тим частіше відбуваються покупки онлайн.

№3 У США за рік покупки онлайн в середньому складають до 1600 доларів, а у Великобританії до 2000. При цьому група споживачів вікового зрізу від 18 до 34 висловила думку, що вважала б за краще все покупки робити через інтернет.

№4 Тільки 1% покупок здійснюється відвідувачами, які приходять через соціальні медіа. Велике питання з ефективності (саме для покупок) такого каналу, або ж вміння працювати з цими відвідувачами, конвертуючи їх в покупців.

№5 39% людей залигшать сайт, якщо швидкість його завантаження низька. 38% людей залигшать сайт, якщо вважатимуть його дизайн непривабливим. Приголомшливі за своєю суттю цифри, які можуть дуже просто і швидко знизити ваші продажі на порядки.

№6 80% покупців вивчають додаткову інформацію про продукт перед його купівлею. Надання детальної інформації про продукт, а також відгуки про нього, допоможуть збільшити конверсію в продажах.

№7 Цікавий факт. 59% користувачів е-комерс сайтів користувалися мобільними пристроями, але принесли лише 38% продажів. Що це - недовіра до купівлі через смартфон? Або ж дизайн і функціональність вашого сайту не дозволяє відвідувачеві легко здійснити бажану покупку? Під час аналізу вашого ресурсу обов'язково зверніть увагу на цей момент.

№8 Зум, зум і зум. 70% покупців на перше місце за важливістю поставили можливість збільшити картинку товару. Для користувачів мобільних пристроїв з їх відносно невеликими екранами така можливість стає ключовим моментом під час прийняття рішення про покупку.

№9 44% відмовляються від покупки, якщо вартість доставки занадто висока або ж в процесі оформлення замовлення з'являються високі додаткові платежі. Досить цікавий психологічний факт. Незважаючи на логічність додаткових витрат, користувачі хочуть максимально заощадити. Особливо розуміючи, що в наступній вкладці у них може бути відкрита сторінка такого ж товару з сайту-конкурента. Дайте покупцеві можливість вибору різної вартості таких додаткових опцій, щоб він все ж таки розмістив своє замовлення.

№10 Конверсія з десктоп пристроїв вище (4,4%) у порівнянні з мобільними пристроями (1,5%). Знову ж - причин цьому може бути багато. Починаючи з психології користувача, поганої оптимізації сайту під мобільні пристрої, так і некоректної конверсії пошукових систем та / або рекламних кампаній.

№11 І наостанок. Вирішальним фактором здійснення покупки може стати впевненість у швидкому і простому поверненні, в разі якщо куплений товар не підійшов.

 

Будьте уважні до існуючих тенденцій ринку, і пам'ятайте, що потенціал у даного сегмента продовжує залишатися дуже високим.

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи