Відправляю...

2000

Як все починалося?

У 2000 році група приватних інвесторів вирішила створити компанію, основною спеціалізацією якої буде розробка інтернет-проектів. Якраз на цей рік припав бурхливий розвиток інтернету як в Україні, так і за її межами.

Завдяки грамотно підібраним управлінської та технічної командам компанії "Алтіма" вдалося в короткий термін зайняти вагому нішу на локальному ринку веб-розробок.

2001

Цей рік охарактеризувався в першу чергу крахом доткомів, в зв'язку з чим відбулося суттєве падіння ринку і зниження попиту на розробку інтернет-рішень. Для нас це означало проблеми з пошуком замовників і зниження рентабельності роботи.

Вихід був знайдений в частковому переорієнтуванні компанії на іноземні ринки: робота з аутсорсинговими проектами забезпечила зростання компанії і розвиток її команди.

2002

У 2002 році компанія "Алтіма" активно працює і розвиває напрямок іноземних замовлень, акцентуючи свою увагу на роботу з партнерськими компаніями.

Беручи участь в міжнародних програмах, "Алтіма" проводить на своїй базі стажування студентів іноземних ВНЗів.

На вітчизняному ринку попит, як такий, був відсутній: замовник поки ще не зрозумів всю важливість сайту як ефективного маркетингового рішення.

2003

На зарубіжному ринку намітилося значне пожвавлення: комп'ютери стають все доступнішими для індивідуального використання. Збільшення частки можливої цільової аудиторії призводить до значного зростання попиту на ринку веб-розробок.

Замовник починає розуміти необхідність наявності сайту, як ще одного важливого маркетингового інструменту і джерела збуту своїх товарів та послуг. В компанію приходять великі бренди FMCG напрямку.

2004

Починаючи з 2004 року і на українському ринку намітилося деяке пожвавлення, що дозволило нам працювати не тільки з іноземними, але і більш комплексно з вітчизняними замовниками.

Зростання попиту серед українських замовників привів до логічного рішення про відкриття ще одного офісу компанії - в місті Херсон.

2005

Активне поширення PHP5 призводить не тільки до зростання можливостей в сфері веб-розробок, але й до суттєвої модернізації вже розроблених рішень.

В цьому році компанія "Алтіма" робить акцент на навчанні та поліпшенні професійних навичок команди своїх фахівців.

Керівництво компанії замислюється про створення продуктових рішень. Це виразилося в створенні власної CMS, що використовується при розробці сайтів.

2006

Професійний підхід до реалізованих проектів та високий рівень фахівців привів до того, що компанія "Алтіма" отримала нагороди відразу в двох зарубіжних номінаціях:

  • 2006 Silver Award
    W3
  • 2006 Creative Award Winner, B2B Service Website
    Summit International Awards

Розроблено нову версію сайту компанії. Сторінки сайту проходять валідацію за стандартами W3C, що було позитивно відзначено багатьма користувачами.

2007

Компанія "Алтіма" відкриває своє третє представництво в Україні - в місті Миколаїв.

Також варто відзначити, що на цей рік припав початок активного росту популярності соціальних мереж. Тепер при розробці сайту необхідно було враховувати інтеграцію Facebook, Вконтакте та інших, поки ще малопопулярних "соціалок".

Надалі це призвело до обов'язкової інтеграції функцій like, share і створення сторінок компаній в соціальних мережах.

Святкування дня народження компанії можна побачити тут.

2008

Професійна діяльність компанії "Алтіма" була відзначена на вітчизняному ринку: ми заслужено здобули перше місце в номінації кращої веб-студії Київа за рейтингом "TOP-100 провідних веб-студій Рунета" TagLine.

Зростаючий обсяг замовлень призводить до розширення штату фахівців і змін підходів в управлінні проектами.

Характерною особливістю стає формування пакетів замовлень з редизайну сайтів наших постійних і давніх клієнтів з метою реалізації розширенного функціоналу, наданого новими технологіями.

2009

Не зупиняючись на успіхах попереднього року, компанія "Алтіма" зайняла своє місце в першій десятці рейтингу "Топ-100 українських веб-студій" від CMS Magazine.

Також, крім існуючих трьох офісів на території України, ми задумалися про фізичну присутність і на зарубіжному ринку.

З цього року бере свій початок історія розвитку представництва компанії "Алтіма" в Австралії.

Перехід на використання системи постановки завдань Redmine дозволяє підвищити швидкість з'ясування деталей з проектів і більш якісне виконання підзадач зростаючих за складністю завдань.

2010

На вітчизняному ринку, слідом за закордонним, спостерігається значне зростання мобільного трафіку в мережі інтернет, який в подальшому буде набирати все більших і більших обертів.

У зв'язку з цим необхідно виділити два нових акценти в перевагах роботи з компанією "Алтіма":

На сьогоднішній день обидва ці акценти не втрачають своєї актуальності.

2011

Компанія Apple офіційно заявила про припинення підтримки технології flash на мобільних пристроях. Надалі flash все більше поступається своїм місцем анімації на основі HTML5 та CSS3.

У зв'язку з цим і ми почали активно використовувати нові технології при розробці анімації, практично звівши роботу з flash до нуля.

Активні заняття спортом співробітників компанії можна побачити тут.

2012

В цьому році компанія "Алтіма" вирішила розробити другу версію власної CMS, яку в подальшому постійно модернізувала і ще більш активно використовувала у своїй роботі. Акцент був зроблений на зручність використання інтерфейсу адмін-панелі, безпеці та оптимізації запитів до бази даних.

Також компанія "Алтіма" представила своє рішення для популярної CMS Magento - Altima Lookbook

2013

У зв'язку з постійними оновленнями пошукових алгоритмів компанія "Алтіма" вирішила відмовитися від надання послуги seo-просування, сконцентрувавши свою увагу на послуги розробки сайтів, корпоративного стилю і мобільних додатків.

З цього року всі запити seo-просування перенаправляються нашій компанії-партнеру Studio Up.

2014

Компанія "Алтіма" починає розширювати команду: крім набору технічних фахівців, ми приділяємо більше уваги маркетингу та продажам на вітчизняному ринку.

У зв'язку з розширенням і необхідністю більшого робочого простору, київський офіс переїхав в БЦ «Маяк» за адресою вул. Сирецька, 9.

2015

В цьому році компанія відзначає 15 років своєї діяльності. Нові виклики, нові завдання, і звичайно ж нові технології для подальшого розвитку.

Ми почали довгострокову і плідну співпрацю з такими компаніями як Airlife і Travelport, збільшуючи досвід роботи з розробки сайтів туристичної тематики.

2016

Цього року особливою популярністю в веб-розробці користувалася послуга створення сайту на основі готової теми WordPress. Невеликий бюджет і стислі терміни приваблюють численних представників дрібного та середнього бізнесу.

Ми продовжуємо підвищувати кваліфікацію наших фахівців: з цього року компанія Алтіма є сертифікованим розробником інтернет-магазинів на Magento CMS.

І обов'язково варто згадати, що в цьому році ми оновили наш корпоративний сайт www.altima.com.ua, зробивши акцент на більш яскравий дизайн, спрощення навігації, адаптивність та використанні сучасних технологій.

2017

В цьому році в житті компанії Алтіма можна виділити 2 основних події.

По-перше, це довгоочікувана офіційна реєстрація торгової марки «Altima Web Systems». Це не може не радувати, оскільки перед нашою компанією відкриваються нові можливості і перспективи.

По-друге, ми розробили власний мобільний еко-додаток goRecycle, що дозволяє знайти найближчу точку здачі і переробки небезпечних відходів по місту Києву.

Також, в цьому році ми завершили серйозний проект на Magento 2, робота над яким тривала понад чотири місяці і яким ми дійсно пишаємося. На момент розробки збірка Magento 2 була досить сирою, тому робота з нею була для нас справжнім викликом.

2018

2018 рік почався для компанії Алтіма дуже активно - зі зміни офісу: розширення команди фахівців потребувало збільшення робочої площі.

Що стосується ринку, то в цьому році значно збільшилася кількість запитів, які можна розділити на 2 основних напрямки:

  • розробка інтернет-магазинів, причому особлива увага приділялася CMS Magento версії 2+
  • розробка сайту на основі фреймворків (symfony, yii, laravel), а не на існуючих CMS

Також, чималий ажіотаж під кінець року викликав вихід WordPress версії 5.0 (Bebo) з новим візуальним редактором Gutenberg, що викликав хвилю як позитивної, так і негативної критики в мережі.

В області дизайну акцент наших клієнтів в цьому році був зроблений на популярних і до цього слайдерах на всю зону видимості екрану, паралаксі, а також на використанні на сайті векторної графіки.

З проблемних моментів варто виділити зміну компанією Google політики використання сервісу Google Maps: багато клієнтів звернулися зі скаргами, що карти на їхніх сторінках перестали працювати. Деякі після цього відмовилися від використання гугл-карт.

2019

На поточний момент компанія "Алтіма" - це:

  • більше 20 розробників найвищої кваліфікації;
  • досвідчена управлінська команда, що складається з менеджерів з досвідом роботи як в IT, так і в "реальній" економіці;
  • бек-офіс, що забезпечує успішну підтримку роботи основних служб компанії;
  • величезна база накопичених знань і рішень в сфері веб-розробок;
  • 3 офіси (в Києві, Херсоні та Миколаєві);
  • більше 700 завершених проектів для більш ніж 60 задоволених клієнтів.

Все перераховане вище дозволяє нам розробляти якісні рішення, що сприяють постійному зростанню і розвитку бізнесу наших замовників.