2018 рік почався для компанії Алтіма дуже активно - зі зміни офісу: розширення команди фахівців потребувало збільшення робочої площі.
Що стосується ринку, то в цьому році значно збільшилася кількість запитів, які можна розділити на 2 основних напрямки:
- розробка інтернет-магазинів, причому особлива увага приділялася CMS Magento версії 2+
- розробка сайту на основі фреймворків (symfony, yii, laravel), а не на існуючих CMS
Також, чималий ажіотаж під кінець року викликав вихід WordPress версії 5.0 (Bebo) з новим візуальним редактором Gutenberg, що викликав хвилю як позитивної, так і негативної критики в мережі.
В області дизайну акцент наших клієнтів в цьому році був зроблений на популярних і до цього слайдерах на всю зону видимості екрану, паралаксі, а також на використанні на сайті векторної графіки.
З проблемних моментів варто виділити зміну компанією Google політики використання сервісу Google Maps: багато клієнтів звернулися зі скаргами, що карти на їхніх сторінках перестали працювати. Деякі після цього відмовилися від використання гугл-карт.