Промо-сайт являє собою ресурс, основний акцент якого припадає на іміджеву складову - його дизайн та зовнішній вигляд. Такого роду сайт можна охарактеризувати наявністю безлічі якісних і «смачних» зображень.
До промо-сайту можна віднести сайт нової моделі мобільного телефону або автомобіля, що підкреслює всі особливості та переваги зовнішнього вигляду і функціоналу товару. Або це може бути сторінка поточної рекламної акції компанії - з описом призів та умов конкурсу.
Так само, сучасний промо-сайт часто включає в себе елементи інтерактивності:
- інтеграцію з соціальними мережами;
- можливість залишити відгук або оцінити товар;
- вивчити 3D модель товару або пограти в нескладну гру;
- самостійно вибрати подальший розвиток сюжету (наприклад, різні варіанти закінчення роліку або анімації).
При цьому, з розвитком сучасних технологій, перелік можливостей та інструментів лише зростає.
Для економ варіанту, промо-сайт можна реалізувати як Лендінг-пейдж. Але обсяг наданої інформації в даному варіанті буде значно меншим.
Окремо варто відзначити, що окрім основного сайту, компанії нерідко розробляють промо-сторінки для соціальних мереж, роль яких на сьогодні неможливо недооцінити. У цьому випадку акцент робиться на постійну генерацію контенту та спілкування з аудиторією.