Корпоративний стиль (Corporate Identity) являє собою звід норм і правил використання фірмової символіки в життєдіяльності компанії.
Недостатньо створити позитивний імідж. Необхідно сформувати образ, з яким компанія і її товари або послуги будуть асоціюватися у аудиторії, за яким її завжди впізнають. У цій ролі зазвичай виступає логотип.
Правильно розроблений фірмовий стиль працює на компанію, а неправильно - проти компанії. Грамотно створений логотип, фірмова документація, візитна картка та інші елементи фірмового стилю допоможуть сформувати і підтримати позитивний образ компанії, запам'ятати її на тлі конкурентів.
Створення фірмового стилю символізує новий етап у розвитку компанії: перехід на більш серйозний рівень, формування особливої корпоративної середовища, солідність в очах клієнтів і партнерів.