Брендбук - це той документ, в якому ви зможете знайти правила використання корпоративної символіки компанії.
Серйозна компанія обов'язково використовує корпоративний стиль у всьому: продукти, носії, макети, візуальні комунікації повинні бути витримані в єдиному стилі.
Робиться це з метою досягнення максимального ефекту впізнання, створення стійкої асоціації аудиторії з одним логотипом, кольором або символом компанії.
Залежно від завдань компанії, брендбук може містити від десятка сторінок до кількох сотень, включаючи такі елементи:
- логотип;
- кольорові варіанти логотипу;
- шрифтові та мовні варіанти логотипу;
- відступи і розмір при використанні логотипу;
- візитка, конверт, папка, бланк;
- приклади правильних і неправильних варіантів використання корпоративних елементів;
- поліграфія та рекламні макети;
- сувенірна продукція;
- вивіска, різного роду таблички і покажчики;
- ділова документація;
- уніформа і оформлення автомобілю;
- рекламно-інформаційні матеріали;
- оформлення фасадів та будівель.
Багатьом компаніям достатньо лише частини списку, в той час як для корпорацій такий перелік елементів може не поміститися і на кількох аркушах. Брендбук - це імідж компанії, і чим серйозніше компанія ставиться до цього, тим більш продуманним та повним вийде документ.
Цікаве по темі: