Відправляю...

Корпоративні сторінки в Google+ - 10 відповідей на питання "Як?"

15.12.2011

 

Використовуєте Google+? Додавайте "Алтіму" в ваші кола! Новини нашої компанії, поновлення портфоліо, технічні тонкощі, поради щодо використання соціальної платформи.

На початку листопада корпорація Google презентувала світу корпоративні сторінки, які дозволили брендам та компаніям легальної увійти в соціальну мережу. Не пройшла повз і "Алтіма" - наша корпоративна сторінка була відкрита на наступні день після заяви Google. За місяць використання мережі ми зробили кілька спостережень про особливості нової платформи, якими і хотіли б поділитися.

 

1. Як отримати доступ до вже створеної сторінки

 

Створювати корпоративні сторінки може будь-який користувач Google+. Відразу ж після того, як ви створили корпоративну сторінку, ви отримуєте доступ до неї через ваш профіль. Праворуч від вашого аватара, під вашим ім'ям розташоване невелике випадаюче меню, що містить всі ваші сторінки. Клацайте на потрібну та виступайте від імені бренду!

 

2. Як додати людей в кола вашої корпоративної сторінки

 

Особливість корпоративних профілів Google+ - неможливість додати в кола сторінки ніякого користувача, до тих пір поки цей користувач не додасть сторінку першим. Побачити вже доданих дуже просто - відкривайте вкладку "Circles" та клацайте на посилання "People who've added you".

 

3. Як дізнатися URL вашої корпоративної сторінки Google+

 

Google видає унікальний номер сторінки під час її створенні, і складається він з безлічі цифр, без будь-якого усвідомленого значення. Зрозуміло, згадати їх потім зовсім неможливо, але якщо все таки потрібно дати адресу своєї сторінки комусь ще, то скористайтеся посиланням "Get started", яке розташоване під ім'ям користувача на вашій корпоративній сторінці. Ви потрапите на зручну адмінську сторінку, де в числі іншого є і блок "Tell the world" в якому і знаходиться бажаний URL.

 

4. Як прибрати непотрібні розділи

 

Сторінки Google+ мають безліч функціональних елементів, які можуть виявитися просто непотрібними вам. Наприклад, якщо ваша корпоративна сторінка не буде містити відео або фотографій - просто приберіть відповідні вкладки. Зробити це можна в Профілі вашої сторінки, натиснувши на кнопку "Edit Profile" в правому верхньому кутку і потім перейшовши на вкладки "Photos" або "Videos".

 

І вже тут ви можете вибрати відображати їх, або приховати.

 

5. Як зв'язати ваш корпоративний сайт зі сторінкою Google+

 

Google пропонує дуже прості в налаштуванні кнопки G + та код, які допоможуть зв'язати вашу корпоративну сторінку і корпоративний профіль у соціальній мережі. Ці кнопки привернуть увагу відвідувачів вашого сайту до нового вашого соціального майданчику, але будуть також і означати, що ви пов'язали сторінку і профіль G + через Google Direct Connect.

 

Щоб знайти коди та кнопки, зверніться до посилання "Get Started", розташованого під назвою вашої компанії та картинкою користувача на головній сторінці.

 

6. Як заборонити іншим користувачам ділитися вашими постами

 

Якщо ви не бажаєте, щоб користувачі розміщали ваш пост у себе на стіні, скористайтеся опцією "Lock this post", яка доступна під час створення нового запису, через невелику стрілку під чотирма маленькими іконками внизу. Зрозуміло, активація цієї опції не врятує вашу запис від простого копіювання в буфер обміну, але, принаймні, інші користувачі не зможуть ділитися вашими записами в своїх профілях, якщо вам це навіщось потрібно.

 

7. Як сховати лічильник ваших послідовників

 

Можливо, вам захочеться сховати лічильник ваших послідовників до тих пір, поки там не з'явиться хоч скільки-небудь значне число. Зробити це просто - перейдіть в профіль вашої корпортаівной сторінки і виберіть пункт "Change who is visible here", який знаходиться відразу ж під списком додавших вас користувачів. Тепер ви зможете обрати, показувати цю інформацію, або залишити її при собі.

 

8. Як додати посилання на сторінку "About"

 

У додаванні посилань в профіль Google+ надає вам повну свободу. Щоб поділитися посиланням, натисніть на кнопку "Edit Profile", коли ви знаходитесь на сторінці "About", а потім натисніть на посилання "Recommended Links".

 

9. Як використовувати кола

 

Не соромтеся використовувати функціонал, що надається "колами" в Google+. Групуючи ваших послідовників за їх розташуванням, інтересам, відношенню до вашої компанії або з якихось ще значимих для вас характеристик, ви можете поширювати для кожної групи максимально цікаву інформацію. Чим більше людей зможе отримувати на вашій сторінці цікаву їм інформацію - тим більше буде послідовників у вашого бренду.

Щоб створити нові кола, скористайтеся кнопкою "Circles".

 

10. Як використовувати фотографії профілю

 

Можливість показувати фотографії зверху вашого профілю - це дійсно чудова можливість, пропонована Google+.

Фотографії, які відображаються в цьому місці знаходяться в спеціальному альбомі "Scrapbook photos", і саме перші 5 фотографій з нього потрапляють на головну сторінку вашого профілю.

Максимально використовуйте запропоновану можливість. Намагайтеся привернути увагу відвідувачів або покажіть відразу найважливіше, що ви хотіли б продемонструвати. Проявіть трохи гумору, як Google Chrome або розташуйте найвигідніші сторони своєї роботи, як "Алтіма".

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи