Представники компанії Алтіма відвідали конференцію Google: ThinkMobile, проведену групою компаній Google Partners. Дана конференція була присвячена темі швидкого зростання мобільної частки українського трафіку в мережі інтернет.
Ця тема є дуже актуальною для сучасного ринку онлайн реклами, а тому аудиторія конференції включала в себе як рекламні агенції, так і рекламодавців та розробників. Організатори вирішили виділити кожного з них наочно - кольором бейджів, що дозволяло швидко знайти собі корисного співрозмовника.
Перша частина програми конференції Google: ThinkMobile була присвячена загальним питанням розвитку мобільної частки трафіку як в Україні, так і за кордоном. Наводилася конкретна статистика та напрошувався очевидний висновок: не дивлячись на явні темпи зростання мобільного трафіку, більшість рекламодавців все ще обходять це джерело доходу стороною.
Друга частина програми включала вже більш специфічну інформацію, цікаву не лише розробникам, але й їхнім клієнтам - власникам інтернет-ресурсів. Особливо корисною була інформація про хоча і не новий, але все ще не дуже відомий проект AMP (Accelerated Mobile Pages). Використання даної технології дозволяє скоротити час завантаження мобільних сторінок сайту з 20 до 1-2 секунд.
Прискорення завантаження стало можливим завдяки таким особливостям:
1. Технологія AMP працює з деякими власними HTML-тегами (наприклад, замість) і цілком власною бібліотекою AMP JS (з асинхронною обробкою даних). Іншими словами, можна використовувати лише скрипти з бібліотеки AMP: можна змінити їх зовнішній вигляд, але не функціонал.
Наприклад, якщо вам необхідно розмістити на сторінці слайдер, то ви не зможете присвоїти йому власну анімацію і будете обмежені анімацією, доступною в бібліотеці AMP. Саме з цієї причини дана технологія ще не є масовою.
2. Для видачі мобільних версій сторінок використовується кеш Google AMP Cache: він кешує сторінки AMP HTML і під час завантаження віддає всі файли JS та зображення з одного джерела, автоматично підвищуючи швидкість їх відображення.
В завершальній частині презентації був проведений невеликий тренінг, присвячений «реальному» спілкуванню. Раптово цікавою виявилося одне із завдань тренера: необхідно було зав'язати розмову з незнайомою людиною і спробувати її дізнатися за три хвилини, задаючи навідні запитання. Наступні три хвилини ця людина вже ставила питання вам, а ви розповідали про себе.
Процес спілкування починався часто мляво, так як багато співрозмовників відчували себе досить скуто. Однак, дуже скоро вони «втягнулися» в розмову і тренер не міг змусити їх зупинитися протягом декількох хвилин після закінчення виділеного часу.
Цей факт підкреслив основну думку тренінгу: на сьогоднішній день багато хто переносить спілкування в сферу онлайн, а це призводить до істотної втрати емоційної складової будь-якої розмови, створюючи певний «емоційний вакуум».
Під час конференції організатори постійно підкреслювали важливість «реального» спілкування, намагаючись мотивувати його не лише частими кава-брейками, але і конкурсами. Наприклад, заохочувався збір візитівок відвідувачів - за них можна було отримати корисні в повсякденному житті призи.
В цілому, враження від конференції Google: ThinkMobile залишилися тільки позитивні. Було отримано море корисної інформації, не кажучи про ту кількість контактів, які вдалося налагодити під час спілкування з іншими відвідувачами конференції.
Повний відео-запис конференції можна подивитися на каналі youtube.