Відправляю...

Відвідування конференції Google: ThinkMobile

26.10.2016

Google ThinkMobile

Представники компанії Алтіма відвідали конференцію Google: ThinkMobile, проведену групою компаній Google Partners. Дана конференція була присвячена темі швидкого зростання мобільної частки українського трафіку в мережі інтернет.

Ця тема є дуже актуальною для сучасного ринку онлайн реклами, а тому аудиторія конференції включала в себе як рекламні агенції, так і рекламодавців та розробників. Організатори вирішили виділити кожного з них наочно - кольором бейджів, що дозволяло швидко знайти собі корисного співрозмовника.

Google ThinkMobile

Перша частина програми конференції Google: ThinkMobile була присвячена загальним питанням розвитку мобільної частки трафіку як в Україні, так і за кордоном. Наводилася конкретна статистика та напрошувався очевидний висновок: не дивлячись на явні темпи зростання мобільного трафіку, більшість рекламодавців все ще обходять це джерело доходу стороною.

Google ThinkMobile

Друга частина програми включала вже більш специфічну інформацію, цікаву не лише розробникам, але й їхнім клієнтам - власникам інтернет-ресурсів. Особливо корисною була інформація про хоча і не новий, але все ще не дуже відомий проект AMP (Accelerated Mobile Pages). Використання даної технології дозволяє скоротити час завантаження мобільних сторінок сайту з 20 до 1-2 секунд.

Google ThinkMobile

Прискорення завантаження стало можливим завдяки таким особливостям:

1. Технологія AMP працює з деякими власними HTML-тегами (наприклад, замість) і цілком власною бібліотекою AMP JS (з асинхронною обробкою даних). Іншими словами, можна використовувати лише скрипти з бібліотеки AMP: можна змінити їх зовнішній вигляд, але не функціонал.

Наприклад, якщо вам необхідно розмістити на сторінці слайдер, то ви не зможете присвоїти йому власну анімацію і будете обмежені анімацією, доступною в бібліотеці AMP. Саме з цієї причини дана технологія ще не є масовою.

2. Для видачі мобільних версій сторінок використовується кеш Google AMP Cache: він кешує сторінки AMP HTML і під час завантаження віддає всі файли JS та зображення з одного джерела, автоматично підвищуючи швидкість їх відображення.

В завершальній частині презентації був проведений невеликий тренінг, присвячений «реальному» спілкуванню. Раптово цікавою виявилося одне із завдань тренера: необхідно було зав'язати розмову з незнайомою людиною і спробувати її дізнатися за три хвилини, задаючи навідні запитання. Наступні три хвилини ця людина вже ставила питання вам, а ви розповідали про себе.

Процес спілкування починався часто мляво, так як багато співрозмовників відчували себе досить скуто. Однак, дуже скоро вони «втягнулися» в розмову і тренер не міг змусити їх зупинитися протягом декількох хвилин після закінчення виділеного часу.

Цей факт підкреслив основну думку тренінгу: на сьогоднішній день багато хто переносить спілкування в сферу онлайн, а це призводить до істотної втрати емоційної складової будь-якої розмови, створюючи певний «емоційний вакуум».

Під час конференції організатори постійно підкреслювали важливість «реального» спілкування, намагаючись мотивувати його не лише частими кава-брейками, але і конкурсами. Наприклад, заохочувався збір візитівок відвідувачів - за них можна було отримати корисні в повсякденному житті призи.

В цілому, враження від конференції Google: ThinkMobile залишилися тільки позитивні. Було отримано море корисної інформації, не кажучи про ту кількість контактів, які вдалося налагодити під час спілкування з іншими відвідувачами конференції.

Повний відео-запис конференції можна подивитися на каналі youtube.

0 Коментарів

Залишити коментар

Оставлять комментарии в блоге могут только
зарегистрированные пользователи